html,body{ scrollbar-face-color:#3F90D8; scrollbar-shadow-color:#3F90D8; scrollbar-highlight-color:#3F90D8; scrollbar-3dlight-color:#3F90D8; scrollbar-darkshadow-color:#3F90D8; scrollbar-track-color:#00B4F3; scrollbar-arrow-color:#48515A; scrollbar-base-color:#00B4F3; } td{ font-family:Arial, sans-serif; font-size:8pt; color:#E1FCFC; } .mnbdy{ background-color:#00B4F3; overflow:auto; padding:2px; margin:0px; } .fmbdy{ background-color:#00B4F3; padding:2px; margin:0px; } A:link{ text-decoration:none; color:#90F3F3; } A:visited{ text-decoration:none; color:#90F3F3; } A:active{ text-decoration:underline; color:#FFFFFF; } A:hover{ text-decoration:underline; color:#FFFFFF; } .hbtbl{ table-layout:fixed; word-wrap:break-word; overflow:hidden; } .stxt{ background-color:#00B4F3; color:#E1FCFC; } .stxt2{ background-color:#3F90D8; color:#BDEAFC; } .dtxt{ color:#BDEAFC; font-size:7pt; text-align:right; } .dtxt2{ color:#BDEAFC; font-size:7pt; text-align:right; } .pn_std{ } .pn_reg{ } .pn_mod{ } .pn_adm{ } .cfrm{ margin-bottom:0px; } .frmtb{ padding-left:3px; padding-right:3px; font-family:Arial, sans-serif; font-size:8pt; background-color:#3F90D8; border:#48515A 1px solid; color:#E1FCFC; margin: 1px 2px 1px 2px; } .frmbtn{ font-family:Arial, sans-serif; font-size:8pt; background-color:#3F90D8; border:#48515A 1px solid; color:#FFFFFF; font-weight:bold; padding-left:3px; padding-right:3px; vertical-align:top; margin: 2px 2px 2px 2px; } .lnk{ color:#90F3F3; } .pic{ width:45px; height:45px; margin-left:-2px; margin-right:0px; padding-right:2px; float:left; }

Contest Mata Paling Kebabom!




aku , dengan rendah diri aku nak join contest ni ! ok , aku bukanlah perasan mata aku cantik ke apa ke , tapi , macam menarik je contest ni , tu yang aku join tu, hihihi ,aku nak letak 3 gambar untuk kak farzana farzanto pilih , huhu , aku tak yakin sangat menang sebab aku bukannya kategori artis popular pon , cuma nak 
mencuba je , nah , gambar aku kat bawah

mata yang macam alien




stop ! sya tahu mata saya kepelikannya terserlah sebab mata sya nampak berair , oh , mata saya memang macam orang baru lepas nangis ,.;DD , saya tahu contest ni contest mata kan , dah nama pon contest mata mestilah kena mekap sikit mata tu , tapi saya tak reti , hmm , entah boleh menang ke tidak tak mekap mata ni , hah , kalau korang nak join kan , korang harus :

  1. Jadi follower Farzana Farzanto. supaya senang kak farzana nak inform apa2 pasal contest ni. lepas contest ni abes, nak unfollow dye balik pon takpa.
  2. Kena LIKE page ni CLICK SINI. sebab hadiah korang datang daripada sana.
  3. Pemenang contest ni akan ada DUA orang.
  4. Make an entry about this Contest. tarok gambar yang korang nak taruh kan sekali. lepas buat entry, tinggalkan link entry korang dekat komen entry ni.
  5. Gambar2 korang tak boleh lebih dari paras dada. sebab contest ni FOKUS kepada MATA. tak kisah berapa keping korang nak taruk, tapi aku akan pilih SATU jea okay?
  6. Tag kepada 3 rakan blogger korang.
  7. Letak banner di side bar blog and link kan terus ke entry ni.
  8. Gambar2 tu,kak farzana akan upload kat page yang dye suruh korang LIKE tadi. Picture yang dapat most LIKE photo akan menang.
  9. Korang akan dapat sepasang CONTACT LENS sebagai hadiah pada setiap pemenang dan ada hadiah rahsia lagi satu. haaa. nanti kak farzana akan update pasal hadiah rahsia tu.
  10. Penyertaan BERMULA pada 17 April hingga 17 Mei 2011. 
tu je syarat2 dia , senang kan ?? apalagi , join lah ! ok, sekarang aku nak tag 3 orang :








dah seronok baca rajin2 lah tekan like , hee

2 ulasan:

Alohaaaa ^^

Sihat ??

Kalau sihat , rajin2lah tinggalkan commnet xD

1 pun jadik lahhh ,TEHEE