html,body{ scrollbar-face-color:#3F90D8; scrollbar-shadow-color:#3F90D8; scrollbar-highlight-color:#3F90D8; scrollbar-3dlight-color:#3F90D8; scrollbar-darkshadow-color:#3F90D8; scrollbar-track-color:#00B4F3; scrollbar-arrow-color:#48515A; scrollbar-base-color:#00B4F3; } td{ font-family:Arial, sans-serif; font-size:8pt; color:#E1FCFC; } .mnbdy{ background-color:#00B4F3; overflow:auto; padding:2px; margin:0px; } .fmbdy{ background-color:#00B4F3; padding:2px; margin:0px; } A:link{ text-decoration:none; color:#90F3F3; } A:visited{ text-decoration:none; color:#90F3F3; } A:active{ text-decoration:underline; color:#FFFFFF; } A:hover{ text-decoration:underline; color:#FFFFFF; } .hbtbl{ table-layout:fixed; word-wrap:break-word; overflow:hidden; } .stxt{ background-color:#00B4F3; color:#E1FCFC; } .stxt2{ background-color:#3F90D8; color:#BDEAFC; } .dtxt{ color:#BDEAFC; font-size:7pt; text-align:right; } .dtxt2{ color:#BDEAFC; font-size:7pt; text-align:right; } .pn_std{ } .pn_reg{ } .pn_mod{ } .pn_adm{ } .cfrm{ margin-bottom:0px; } .frmtb{ padding-left:3px; padding-right:3px; font-family:Arial, sans-serif; font-size:8pt; background-color:#3F90D8; border:#48515A 1px solid; color:#E1FCFC; margin: 1px 2px 1px 2px; } .frmbtn{ font-family:Arial, sans-serif; font-size:8pt; background-color:#3F90D8; border:#48515A 1px solid; color:#FFFFFF; font-weight:bold; padding-left:3px; padding-right:3px; vertical-align:top; margin: 2px 2px 2px 2px; } .lnk{ color:#90F3F3; } .pic{ width:45px; height:45px; margin-left:-2px; margin-right:0px; padding-right:2px; float:left; }

TERlurus bendul la pulak

haha , act , bukan terlurus bendul , tapi memang orang dia lurus bendul , akulah tu kan, hehee , ok , cerita dia macamni , 1 hari , saya berjalan2 pergi ke perigi lalu tenampak katak yang sangatlah gendut lagi comel , eh , melalut la pulak , haha , bukan2 , tu bukan cerita dia , tehee , kkk , aku serius lah ni , k , 1 petang nan indah , selepas pulang dari sekolah , aku rasa lapar sesangat , hah , apalagi , masok dapor la weh ! haha , k , kebetulan ada ayah aku sekali kat dapur , and aku nampak paru2 lembu , ia berwarna coklat , yakss, aku pelik , lembu ni dah jadi passive smokers ke ?? haihh , so , apalagi tanyalah kat ayah aku yang terhormat tu , aku tanya , "ayah , kenapa paru2 lembu tu warna coklat??" lepastu ayah aku cakap  "awak tak tau ke dulu2 lembu ni hisap rokok" , haih , aku pon hundret percent lah percaya cakap ayah aku tuu , yela , mana taknya , muka ayah aku serius ohh ! takcaya ?? nak tengok ?? ni haa muka srius :



hah , serius tak ?? serius kan , tulah taknak percaya , ok , lepas ayah aku cakap , aku terus lah membayangkan benda2 yang tak masuk akal :

- adakah lembu itu duduk bawah pokok , silang kaki sambil hembus2 asap rokok ? oh noo , tak masuk akal

- adakah tuan lembu itu yang bagi rokok itu dan tolong letak kat mulut lembu itu ?? hah , logik sikit..hehehee

beberapa hari selepas itu , aku pon cerita lah kat abang aku , aku cakap "abang nak tahu tak , dulu lembu ni hisap rokok" , nak tahu apa reaksi abang aku ?? ni haa


haha , terok kan ?? tak lah , bukan macamtu reaksi dia , abang aku gelak terguling guling beb , dia kasi tahu aku yang aku kena tipu , haha , ceytt , kurang asam betol , kena tipu rupanya =P

dah seronok baca rajin2 lah tekan like , hee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Alohaaaa ^^

Sihat ??

Kalau sihat , rajin2lah tinggalkan commnet xD

1 pun jadik lahhh ,TEHEE